Tisdag.

ja, dagens lektion var då inte mkt bättre än gårdagens förläsning.. va fan håller gubben på med?
och så kan jag väl säga att de borde ha ngn standard på hur man ska se ut när man jobbar på universitet.. eller så kanske de är i ekonomisk kris så att de inte har råd att ge sin anställda tillräckligt med lön så att de har råd med att köpa nya kläder.. lr en nagesax..

ja jag vet, jag är elak men det här är inte kul! som jag sa till cecilia idag: jag hade räknat med att det skulle bli en jobbig kurs och att läraen inte skulle vara nå bra (det sa de i året över oss), men det här blev ju värre än av jag hade trott..
just nu så känns det bara som att jag vill klara det och inte att jag vill lära mig ngt, så var det ju från början. då läste jag för att jag tyckte att det var kul, men nu är det mest för att jag måste klara kursen.. så ska det väl inte vara? lr jag tycker då inte att det ska vara så, det är ju faktiskt så att jag tycker att det är kul att lära mig! OCH jag tycker om matte!

men men, det är ju bara att hoppas på att det blir bättre sen!
nu ska jag gå ner på stan och handla lite, ska baka och laga go middag! :)

lalala, puss <3

ps. imorgon är det onsdag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0