Ta bort bloggen?

när jag loggar in på blogg.se så var bilden för "tabort bloggen" stooooor och utsmetad.. kanske ett tecken på att jag ska ta bort bloggen ? ;) haha nä jag tror inte det, inte idag iallafall!

idag har jag vart på skolan och räknat matte, det är så underbart! jag tycker verkligen om matte (: men efter ett tag så blir man lite grötig i huvudet.. och idag igen fick jag skjuts hem! det gillas ! (:

imorgon är det äntligen freeedag! <3
nä men jag känner att jag inte har så mkt att skriva om just nu så jag ska gå och dö ett tag, lr ja, jag menar såklart diska.. men jag lovar att skriva ett inlägg till, kanske en grundläggande analys om Avatar? ;)

lalala, puss <3

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Tycker inte om blogg.se's nya design

2010-01-28 @ 18:47:28
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0