Stadeeeeen

idag sov vi längeeee, vilket va skönt eftertsom jag sovit dåligt i en vecka nu!
sen åkte vi ner på stan och handlade lite (:
köpte nagelack och en kjol å lite mer! jo, och så bokade vi biljetter till Avatar imorgon ;) dock inte i 3D, men man får väl se den en gång till i Umeå. dom har den inte i 3D här ! :o

se när vi kom tillbaka så lägade jag och Seb middag! ungs stekt börting och potatis, och en jävligt god ruccola sallad! gött!
nu är det fredags mys resten av kvällen, med nymålade naglar ! ;)

jo så tänkte jag på en sak, anledningen till att jag började att blogga var ju faktiskt min dysleksi. hon som gjorde min utredning sa att det var bra om man skrev daglingen typ en dagbok eller så. men eftersom det är så populärt med att blogga så gjorde jag som en död fisk, flöt med strömmen!
jag vet inte om det har blivit bättre eller inte.. det känne iallafall som att jag vågar skriva mer utan att vara orolig för att det ska vara felstavat (:
jag funderar på att blogga lite mer om hur det egentligen är, hur jag känner mig, hur jag blir bemött osv. vi får se (:

näää.. nu ska jag fredagsmysa (:
ha det bra ! <3

lalala, puss <3

ps. jag saknar fortfarande ELI! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0