Söndag

ja det förra inlägger skulle ju komma upp i fredags men blogg.se tycker inte om mig.. men bättre sent än aldrig (:
nu sitter jag hos linn och väntar på bussen som går kl 17.55.
sebastian sitter nu på bussen till Östersund, alltid lika jobbigt att åka ifrån varandra ! xp
man tycker ju att man ska vänja sig, meeeeen det går inte !

helgen har vart bra! i fredags åkte jag upp till storuman för att hjälpa mamma att köra som har vart på kurs i östersund, jag åt och va med Linn och Roger tills mamma och Sebastian (som passade på att åka upp med mamma) kom. det va sjukt mycket älg på vägen upp till tärna ! jag skrämde nog ihjäl en gubbe som stog på en parkering xp haha
sen på lördag så skottade jag och seb ett tag och körde skoter, den blev det gooo middag och tårta hos mormor ! (:
jag fattar inte hur helgerna kan gå så fort.. helt plötsligt va det ju söndag, och här sitter jag !
idag har vi kört en sväng på min fiiina skoter! lägg märke till att jag sa att det är min, för det är det! ;) sen stressade vi till bussen och så väntade vi på sebastians buss här i sugis och nu väntar jag på min ! :P

just nu sitter jag och nallar filmer av Linn och Roger ! höhöhö
så nu har jag ngt att roa mig med på några bussresor framöver (:

btw, linn har en snygg dator ! (: inte rosa som min.. men snygg ! ;)

lalala, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0