shit..

jag vet inte vad jag ska tycka lr vad jag ska tro. jag vill bara sätta mig ner på govet och skrika sen gå flera mil! när man säger att man mår bra, det är väl då man förstår att man inte gör det? jag vill inte klaga men nu känner jag att jan måste få skriva av mig! hur fan vet man? hur? är det någon som kan säga det till mig? är det någon som kan förklara vem man kan lita på? och föresten, hur kan jag lita på dig? ja jag vet nu är jag otroligt negativ, men jag är faktiskt en sån som är sur ibland. är väl inte mer än normal. men när jag är sur så är jag det och jag smusslar inte med det.. eller ja ibland kanske jag gör det, men det kan bero på att det är så svårt att förklara varför jag är sur.. ja du.. jag vill kunna slappna av, inte tänka på något och bara vara. men det funkar inte så. inte för mig. men iallafall, jag är kluven !

Kommentarer
Postat av: Linn

du kan lita på mig :)

2010-01-30 @ 23:49:24
Postat av: Hanna

ja Linn det kan jag (:

2010-01-31 @ 11:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0