rosa dator.

Nu ligger jag i Sebastians säng och skriver på min lilla rosa dator (: jag har faktiskt saknat den nu när mamma har haft den lite! man blir som fäst vid den ! ;)

snart ska vi äta och sen göra oss kara för att fara ner på stan och se Avatar! jag har jävligt stora förväntningar vilket säkert kommer att göra att jag inte tycker om den.. :/ jag är ju som lite kräsen av mig och är bra på analysera sönder filmer ;) vilket Seb brukar bli galen på! haha



idag har vi vart hos Seb's mormor, dom bor i en söt liten stuga vid vattnet. vi fick vofflor (våfflor, vofflor..våfflor? vet inte hur det stavas!) och tittade på gamla biler. Seb va så otroligt söt när han va liten :] fick med mig några bilder hem ;)
så Seb: akta dig ! ;) hahaha

lalala, puss <3

ps. jag är valpsugen!


Kommentarer
Postat av: Jenjen

Haha, forever förstörd av analys/drama lektionerna ;P fast du kanske va så redan innan :P

Men visst va den ganska bra? :)



Ps. Du måste visa mig bilderna ;)



Puss!

2010-01-24 @ 22:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0