gjort slut och blivit kär.

idag hr det hänt mycket men ändå lite. jag har "gjort slut" med en vän, vilket jag inte trodde skulle hända någnonsin.. och så har jag blivit kär i en ny artist nämligen den duktige herren John Mayer!
något bra, något dåligt. men så är väl livet? det hade ju vart tråkigt utan motgångar.
sedan har jag fått mig en tankeställare om hur folk i min omguvning prioriterar och hur jag kanske prioriterar fel.. ? det tål att tänkas på ett tag till och kanske göra en liten förändring (:

btw, just nu i denna sekund så håller nagelacket på mina naglar att torka. förberedelserna för att göra mig fin inför imorgon har börjat (: jag längtar som en tok! jag hoppas på en trevlig kväll, och det tror jag att det kommer att bli! sen så får jag ju träffa min älskade kusin och mitt underbara gudbarn i helgen, då blir livet så många gånger bättre! <3

jo det blir ingen Avatar analys idag heller, orkar inte! och föresten ! HUR kan ROBINSON få ta GEE's plats idag !? helt jävla ofattbart! fan! Glee är många gånger bättre...

.. men jag har iallafall diskat idag ! (:


Kommentarer
Postat av: Dessan

Hur många gånger har inte jag sagt att du ska lyssna på han?! ;)

2010-01-29 @ 15:10:48
URL: http://deessant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0