ett till inlägg

Nu skriver jag ett till inlägg bara för att jag ahr riktigt tråkigt och måste frödriva tiden ! jag hater verkligen att vänta !

Eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om så skriver jag ngt helt onödigt!
varfrö reser alla till Tailand nu ? :O
alltså är det de enda landet folk vill åka till nu lr? eller är det någon kändis sak ?
kanske är en sån här dominoeffekt? först åker en och kommer tillbaka och säger att det är underbart och visar otroliga bilder.. sen så når hysterin till kändisvärlden och så blir det ännu värre.. ! för nu åker varenda kändis till tailand och varenda okändis också, bara för att kändisarna gör det!
det värsta är ju faktiskt att.. jag får lust att åka till Tailand ! jävla dominoeffekt.. !
Independent, my ass!!

Men jag ska nog gå mot strömmen och motså denna Tailand hysterin och sattsar på USA till sommaren istället (: även om jag är gode sugen på Tailand..

nu har jag fördrivit lite tid, dax att gå så jag inte missar bussen !

lalala, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0