Bra början..

Nä, dagen började inte så vidare bra ! försov mig så jag kom 45 min försent.. har nog aldrig gjort mig iordning på så kort tid förut! men men, nu är redovisningen gjord och ljudproduktions kursen är slut !
det va en lagont rolig kurs, kanske inget för mig men man lärde sig mycket (:

Nästa kurs är Tekniska och ekonimoiska beräkningar! I know, det låter inte så kul ! men jag hoppas på det bästa, lr jävlar om det inte är en bra kurs när bok jävlen kostar 440 kr ! men men..

Dagen började inte så bra men jag hoppas på ett bra slut eftersom det blir till att åka upp till Tärna och älskade Seb ska med! (: känns som det va evigheter sen vi sågs.. men det va det såklart inte, men han har ju vart i Småland och det gör så man längtar lite extra för det är så långt bort !

Nu sitter jag på skolan och väntar på att klockan ska närma sig 14.05 så jag kan börja dra mig till bussen !
jag ska åka till Linn i Storuman och vänta på mamma och Seb, mamma har vart på kurs i Östersund så hon kör bil.

hm, hur ska ajg nu fördriva tiden? det är ju skit länge kvar ! och jag har inget mer att skriva..
aja, kanske skulle äta lunch?

lalala, puss <3


Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg! ((:

kolla gärna in min &

lämna en kommentar.

2010-01-15 @ 13:33:51
URL: http://dreamonbaby.blogg.se/
Postat av: Hanna

nice blogg.

kolla gätna in min http://nordhanna.blogg.se/

2010-01-15 @ 13:38:34
URL: http://nordhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0