Baka liten kaka

idag hade jag tänkt "göra två flugor på smällen" genom att bjuda på middag och göra mkt mat så det blir över till matlådor ! (: meen, middagen blev inte av. inte idag och inte imorgon.. så, i veckan blir det nog inga gravida flugor utan jag bakar en kaka med recept av Mona ! (: sen åker jag till älsk och myser i helgen ! <3

idag fick jag faktiskt lite panik över att jag kommer vara arbetslös om 1 ½ år ! shit ! vad ska ajg göra då !? :O oojooj.. men jag kanske ska vänta lite med paniken, så jag lägger den på hyllan, det får bli hatthyllan som morfar har byggt för jag har ingen annan ! ;) älskade morfar <3



nä nu ska jag gå och baka ! så det är bara att komma och smaka ! (HA, jag rimmade! )
baka,baka liten kaka!

lalala, puss <3


Kommentarer
Postat av: Linn

vilken poser han är lill morfar din! :p

2010-01-20 @ 00:28:51
Postat av: Hanna

jajemen ! ;) haha

2010-01-20 @ 16:01:29
Postat av: Dessan

F´låt:( De blev asmycke :(

2010-01-20 @ 22:25:23
URL: http://deessant.blogg.se/
Postat av: Mona

Gick det bra med kakan?

2010-01-20 @ 23:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0