Wordpress

Ja nu sitter jag och förbereder lite inför ett byte till wordpress, jag kollar på teman som en galning!
hur ska jag kunna välja? jag som har världens beslutsångest! men som tur är så kan jag ju byta sen ;)

den nya adressen kommer att vara www.hannavira.rönér.se, just nu är den länkad till denna blogg men så småningom börjar jag blogga därifrån (: naajs!

jag måste säga ett stort TACK till min snälla släkting Eskil som hjälper mig med allt det här! :)

btw, jag och min älskling är nördar! vi sitter båda sitter vid datorer, jag vid skrivbordet och han i soffan ! ;) haha
nä nu ska jag titta vidare, hör av er om ni har ngt bra förslag på tema ! ;)


Kommentarer
Postat av: Linn

Vi måst hitt på nått jag blir galen snart!! :p

2010-02-05 @ 15:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0