Tråkigt!

just nu sitter jag i ensam i min lägenhet och fryser, jag har tråkigt men är för trött för att göra ngt.. det tar på krafterna att ha besök (:
nu sitter jag och läser en massa bloggar bara för att fördriva lite tid, det finns många konstiga bloggar det är ju en sak som är säkert.. själv tycker jag att det är svårt att hålla reda på alla blonda "bloggdrottningar", vem är vem och vem har gjort vad? nä, det är inte så roligt att läsa om. Med några bloggar som jag läser nästan varje dag är: Alex Schulman, Foki och Spiderchik + några de vänner som uppdaterar ;)
jag vet inte varför jag tycker att det är roligt att läsa bloggar, kanske för att det är lättare att läsa det än böcker osv. och jag måste ju som träna på att läsa pga. dyslexin. på tal om dyslexi så har jag funderat på om jag ska försöka ta tag i att angagera mig i den saken, det kanske finns ngt bra jag kan göra ? (: det hade iallafall vart kul (:

nä nu ska jag göra ngt annat, det är väldigt tomt nu när jag är ensam.. tråkigt vill jag lova! kanske någon som vill bli inneboende på min soffa några dagar i veckan så jag slipper vara ensam ? ;) haha


Kommentarer
Postat av: Linn

Du vill inte komma till storuman i helgen och dra en "bil" fest till vilhelmina? ;p

2010-02-09 @ 19:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0