Tisdag.

ja idag  så är det tisdag, ingen viktig dag egentligen men det känns ändå som att det är en bra dag. För det är inte längre måndag vilket visar att veckan är påväg framåt! vilket såklart är possetivt för då är det ju snart helg igen !

nu sitter jag på sängen i min lägenhet med min älskade rosa dator, hyresvärden har nyss varit här och kollat på lite saker som jag skulle vilja ha fixat. skönast är väl varmvattne, att äntligen få duscha riktigt varmt och skönt! sen skulle det ju inte sitta fel med en hel renovering ;)

idag åker mamma hem, inte så kul. det är alltid så stressigt när hon är nere så man hinner ju knappt prata känns det som :P haha. bara ett evigt kutande i affärer.

ps. är inte på bästa humöret idag! jag vet anledningen, en anledning som inte går att göra ngt åt! men som vanligt när jag är på dåligt humör så hjälper det att tänka på guldgossen Eli, då blir det genast bättre ! (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0