Jag vet..

jag är inte bäst på att uppdatera hela tiden men det är som svårast på heögerna för då sitter jag nästan aldrig vid dator ! (:
ihelgen så har sweet Bastian varit här och det har vart underbart, han har tagit hand om mig så nu är jag snart frisk (: jag orkar inte skriva allt vi gjort men det mysigaste på hela helgen var när vi satt i köket på lördagskvällen efter melodifestivalen och spelade monopol med tända ljus! <3

nu är mamma och Afen här, mamma ska på nus imorgon och kolla knät. idag har jag vart på skolan till tolv, kul att träffa Frida efter typ 2 veckor. Sen efter det så har fet blivit stan till föra sju, haha! det va skönt att få storhändla och fylla på kyl, frys och skafferi! + nya stolsdynor till köket! imorgon blir det lite mer stad sen åker dom hem och jag blir helt ensam i lägenheten för första gången på 6 dagar! tur att det inte är så läge kvar tills helgen för då åker jag och Seb upp till tärna för min älskade kusin fyller ju år ! (:



Kärlek, sommar 09!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0