Grattis pappa ! (:

Idag skulle min pappa ha fyllt år (: så grattis till han ! <3


(eftersom det snart är 13 år sen han dog så har jag inga blider på datorn så det blev ett kort på  ett kort )

Hade han inte varit borta hade han fått en cool pappa present och en god tårta! Eller kanske inte en cool present för efter alla år så skulle det nog ha blivit svårt att hitta på något till en pappa, som troligtvis skulle ha haft allt redan. Men jag skulle ha kommit på något iallafall och ett fräsigt kort hade jag gjort! Det kanske jag ska göra iallafall, för jag vill inte glömma bort honom bara för att han inte finns! men vart ska jag he det? kortet alltså, himlen har ju ingen adress.. men det löser sig iallafall (:

här kommer lite fler kort på kort (:
kanske skulle försöka scanna in några sen!







Goda tider (:
men det går inte att vara ledsen föralltid, nu är livet som det är och det är bara att göra det bästa av det. det kommer finnas dagar då det är bra och dagar då det är mindre bra. men livet är inte bara dåligt och ett bra bevis på det är Eli, även om älskade personer omkring oss försvinner så kommer det nya.
Eli är en stor del av min styrka <3



livet går vidare!


Kommentarer
Postat av: Sandra

va fint skrivet om din pappa och Eli, jag blir rörd.

Min pappa sa en gång att leif hade återfötts i Eli, fint sagt tyckte jag :)

Kramar

2010-02-03 @ 18:13:00
Postat av: Hanna

Vet du Sandra, så har jag oxå tänkt (:

tycker om er <3

2010-02-03 @ 20:17:55
Postat av: Anna

Så fint skrivet. :)

2010-02-09 @ 14:39:11
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0