julpynt !

varför är det så svårt att kliva upp på morgonen ? :O
jag ställde klockan på 8.00 men tog mig inte upp förens 10.00... men som tur va så skulle jag inte va på skolan förens 13.00 men iallafall ! det känns ju som att man sover bort hela dagen ! :/
aja, imorgon blire iallafall tidigare för då ska jag va på skolan 10.00 ;) sen tror jag att jag ska dra en runda på stan!

måste komma ihåg att köpa lampor till juljustaken.. den funkar ju inte -.-
jag har ju julpyntat idag ! :D + druckit glögg, ätit en lussebulle och lyssnat på julmusik ! (: så nu är det julfint i läågenheten och jag är full av "christmas spirit" ! (:

och så vågade jag på ett body punp pass idag, det är typ ett år sen jag va på ett :P men det va inte så farligt och det får nog bli en ny vana (: men imorgon blir det bodybalance som vanligt! hoppas bara att jag inte har för mycket träningverk, haha ! men lite vill jag ju att det ska kännas av dagens pass !

nä men nu ska jag ta och sooova !
saknar min älskling ! <3 som föresten ska tävla på lördag i Gävle ! och jag ska köra dit :S aja, sova.nu



lalala, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0