händelserik dag !

ja idag känns det som om att jag har gjort väldigt mkt ! (:
jag började med att fara på skolan vid 9 för att fortsätta på InDesign uppgiften, det är kul ! (:
sen kring 11 så åkte jag ner på stan och mötte mamma som va här från söndag till idag. vi gick lite i affärer, sen åt vi lunch på Barista ! där träffade jag en kille hemifrån som jag inte träffat på evigehter, det va riktigt kul !
efter den goda fairtade maten så fixade vi lite men saker som mamma skulle ha med sig hem sen vinkade jag av henne vid bussen.
sedan traskade jag vidare till mitt sjukgymnast besök väst på stan, där träffade jag Ulla från Teaterföreningen som frågade om jag vill gå på teater och jag sa att jag skulle komma förbi senare.
14.30 vare besök hos sjukgymnasten för att få ngn bukt på mina höftproblem, han böjde och sträckte väldigt mycket. jag fick några övningar och ska tillbaka nästa vecka (: hoppas verkligen att det ska bli bra nu !
så fort jag kom ut därifrån så ringde jag Emelie och frågade om hon ville följa på teater, och det ville hon ! så jag gick till teaterföreningen och fixade afficher, biljetter osv. Det va kul att vara tillbaka där ! Man känner sig så välkommen ! (: 

kl. 18.30 va jag på idun för att hämta ut biljetterna, jag hade tänkt cykla men det va så halt så jag gick isället.
medans jag väntade på Emelie så skrapade jag en trisslott som jag köpte igår, och vann 50 kr ;)
19.00 började teatern och varade i 1,5 timme, vet inte om jag ska säga att den va bra lr dålig.. handlingen kanske inte var den bästa men allt runtomkring va otroligt bra ! om jag orkar imorgon så kanske jag gör en grundligare recention !

mendans jag gick hem ringde jag och pratade lite med mamsen, eftersom jag är lite mörkrädd så vågar jag inte gå utan att prata med ngn ;)
väl hemma så råkade jag välta ett glas som gick i 1000 bitar så det va bara att ta fram dammsugaren.. :/ men men.. 
sen blev det att titta på DH och prata med min älskling, och btw så är det bara är 7 dagar kvar tills vi har varit tillsammans i 1 helt år ! (: 

nu ska jag göra mina höftövningar och sen soooova ! det blir att gå upp tidigt och fara på skolan imorgon, kul ! :D 

sist men inte minst så vill jag bara säga det att jag saknar Eli !! jag vet att det bara är för att som är sjukt långt bort, men jag längtar iallafall tills dom kommer hem ! :D  jag älskar den lilla plutten ! <3

lalala, puss <3

Kommentarer
Postat av: elina

Jag saknar också Eli, men framförallt ANTON!!!!! Tyck dom ska ta å komma hem nu..

2009-11-10 @ 23:31:24
URL: http://enfiskelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0