åh nej...

... nu håller jag på att glömma att skriva igen ! xp
nä men iallafall, idag har jag vart på skoan, stan och tränat.
det va riktigt skönt att träna idag ! (:
ska kanske våga mit på body pump imorgon ;)

imorgon på dagen så ska vi på studiebesök på Larssons tryckeri! intressant, i hope !
just nu håller vi på med ett grupp projekt på skolan där vi ska framställa en trycksak som ska informera om att Umeå är kulturhuvudstad 2014!
det är faktiskt kul men lite svårt att veta hur man ska fördela allt arbete. men det lär bli bra i slutändan (:
hade även ett givande möte med programansvarig idag (:

på fredag ska jag hem och jobba ! kul ! :D
men jag saknar alltid Eli så mkt när jag hemma eftersom jag alltid brukar åka dit när jag kommer hem!
men dom förtjänar lite semester och det är inte så länge tills dom är hemma igen (:

hm, måste bara sluta med att skriva att vissa personer irriterar mig iblan! -.-

nä nu ska jag sooova !

lalal, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0