"uppdatering"

vi skvallrar inte, vi bara uppdaterar ;)
haha

aja, kom iallafall nyss hem från skolan, det är ung scen så vi har sålt fika och stått i garderoben.
har ont i fötterna. ska stå 2 dagar till.. kul xp
har även fixat lite till monologen, sydde magen ! blev bra (:

under kvällen fick jag höra att det var någon från ung scen som neggat ner på våran Musikal och sagt att det var en "besvikelse".. ?
jag var ju förstås tvungen att kolla upp det nu när jag kom hem, och det var sant. det roliga är ju bara att vi var 8 och dom är ca 30 st ! och personen som sa det (t.ex. att vissa saknade bra sångröster) kanske inte själv har den bästa rösten.. ? men men, han är inte min vän nu och kommer (förmodligen) inte bli det heller, så jag skiter i vad han tycker (:
jag tycker iallafall att "farväl Peter Pan" va helt okej ! (:
Christine har en helt underbar röst ! (:

jag saknar Seb. ! =/

nu kanske jag borde sova.. ??
tror det (:

lalala, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0