atcho.

ja nu sitter jag här och snorar och nyser. men jag tror inte att det är förkylning (lr hoppas verkligen inte att det är förkylning). det kom igår efter att vi hade vart i Slätvik och trampat hö, och blev värre nu när jag är här i oltokken igen, så jag tror att det bara är för att jag är allergisk. det är ju inte första gången jag blir allergisk när jag är här så..

gårdagen; sov länge för jag hade varit shaffis dagen innan, körde skoter, hjälpte till (lite) att kolla näta, trampade hö, åt färsk fisk, åkte hem till tärna. helt okej dag.. skönt att få köra skoter, det är som terapi ! (:
idag; har inte gjort så mkt än, vakna, åkte in till oltokken, fikat och nu väntar jag på att mamma ska sy färdigt för sen ska vi fara till Hemavan och handla. sen vet jag inte vad som händer, jo jag ska tvätta.. så exotiskt ! haha
hoppas på att jag får hjälp med att sätta in min bilstereo ikväll oxå...

nä nu tror jag att jag ska ta och köra hem med min söta lilla opel ! :P

ps. har det hänt ngt ? :(

la..la...laa

Kommentarer
Postat av: Dessan

Åååh, jag längtar tills ja komm hem. Nu ha ja int vari hemma sen jul... men på fredag komm jag! Visst skull vi hitta på nå i helgen? =)

2009-03-03 @ 14:08:13
URL: http://deessant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0