4 månader!

Hanna och Sebastian
17/11- 2008 <3



Du, du du ! jag vet inte vad jag ska säga för att beskiva hur jag känner, men jag kan ärligt säga att jag aldrig har känt såhär förut. jag älskar dig och det vet jag säkert, du är en sån människa som alla borde få ha i sitt liv ! jag kan lita på dig att du hjälper mig när jag behöver det, att du muntrar upp mig när jag känner mig nere, tar ner mig på jorden när jag är helt ute och svävar år helt fel håll, du står ut med mig när jag tjatar ;) , och mycket mycket mer! även om vi har haft många motgångar så har det alltid löst sig och det kommer fortsätta göra det ! idag har vi varit tillsammans i 4 månader och jag blir bara mer och mer kär i dig för varje dag som går ! du har alltid nya bra sidor att visa! du är min bejbii och kommer vara det ett bra tag framöver för jag släpper inte dig i första taget ! ;) och den tjej som ens försöker göra ngt med dig får med mig (en kort med envis norrlänning) att göra ! :P
Du, min lilla feladdning, är min styrka och min ängel ! jag älskar dig ! <3

4 månader med dig <3
Sebastian <3
puss !




Kommentarer
Postat av: Dessan

Gulligull!!! <3

Du har blivit utmanad på min blogg :)

2009-03-23 @ 12:17:20
URL: http://deessant.blogg.se/
Postat av: Jen

Grattis!!! Ni är så sjukt söta!!!

2009-03-30 @ 19:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0